Halfway Off The Balcony (CHORDS) by Big Sean

Load jQuery
[Intro]~
Em
I am ready right now
Uh huh
I look up I don't even know no more
I think it's funny how it go down
I don't even know no more,..!! official shit


[Hook]~
Em
I'm hangin' halfway off the balcony

                           Am
Overthinkin' 'cause my job is way more than a salary

                              Em
Everything around me gold like I just practiced alchemy
I realized when it comes to girls

     Am
That chemistry means way more than anatomy

Am
She mad at me,..!! she been mad at me


[Verse 1]~
Em
I'm the livin' proof

                              Am
That you don't need a master's just to be a masterpiece

                               Em
People passin' faster than I'm passin' weed

                  Em
My daddy tell me,..!! "Stay strong,..!! son

                  Am
And be the man you have to be

             Am
Holdin' ship down,..!! don't crash at sea"

      Em
Brrrt! Paper on my phone line

                     Em
It's on my phone like fax for me,..!! that's facts to me

             Am                                             Am
But I don't want it if it can't change shit drastically,..!! dramatically

Em                                          Em
'Cause actually,..!! I realized time's the most valuable,..!! actually

                Am                        Am
So I'ma call my favorite girl and she gon' bring that ass for me

Em                             Em
And as for me,..!! I'ma text the room number right now

Am                             Am
So you ain't gotta hit the front desk and go ask for me

Em                   Em
Don't ask for me,..!! don't ask for me

Am           Am
Don't ask for me

Em                              Em
Lot of shit been goin' on,..!! things goin' wrong

Am
So don't ask for me


[Hook]~
Em
I'm hangin' halfway off the balcony

                           Am
Overthinkin' 'cause my job is way more than a salary

                              Em
Everything around me gold like I just practiced alchemy

I realized when it comes to girls

     Am
That chemistry means way more than anatomy

Am
She mad at me,..!! she been mad at me


[Verse 2]~
Em
She been mad,..!! I've been on the go,..!! on the road

Am
On a roll more than a roller coaster

Am
They can't throw me off track or slow

Em
If I did,..!! I got a long list of hoes on hoes

Em
That quote on quote,..!! say I told you so

Am
Heaven on earth,..!! every night is paradise

Am
I pray I didn't die or overdose,..!! never that

Em
I kept it a hundred,..!! never change,..!! not even for five 20s

Am
Still smokin' at 520 like it's 420

Em
On a quest for more money,..!! more hungry

             Am
Just got my fortune read,..!! she said it's more comin'

Am              Em
Yeah I got the force but never force nothin'

           Em
Do it for the love,..!! I'm Forrest Gumpin'

Am
In my city I'm Warren Buffett
I mean business,..!! the shirt is tucked in

Em
The gun's tungsten,..!! fuck it,..!! I'm who not to fuck with

Am
Who the bad bitches gon' fuck with and lames just don't fuck with!!..?

Em
My stock's risin',..!! I'm goin' public,..!! if I write it,..!! it's gon' publish

Am
You're fuckin' with the best,..!! no discussion


[Interlude]~
So disgusting
It's that 3 and a third shit
Straight up


[Hook]~
Em
I'm hangin' halfway off the balcony

                           Am
Overthinkin' 'cause my job is way more than a salary

                              Em
Everything around me gold like I just practiced alchemy
I realized when it comes to girls

     Am
That chemistry means way more than anatomy

Am
She mad at me,..!! she been mad at me


[Outro]~
Em
Elder Big Sean I think you should answer!!!

Am
Man Yo,..!! yo your mom callin' you

Em
Big Sean Um,..!! I'ma call her back

Am
Man You sure dawg!!..? She keep callin'

Em
Big Sean Yeah for sure,..!! for sure,..!! bruh,..!! I'ma call her back

How accurate is this chords?